روبرتو کارلوس: مارسلو، من و کافو مفهوم مدافعین کناری را تغییر دادیم؛ رئال مادرید بی نظیر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روبرتو کارلوس: مارسلو، من و کافو مفهوم مدافعین کناری را تغییر دادیم؛ رئال مادرید بی نظیر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روبرتو کارلوس: مارسلو، من و کافو مفهوم مدافعین کناری را تغییر دادیم؛ رئال مادرید بی نظیر است

طرفداری- مدافع چپ برزیلی سابق رئال مادرید مصاحبه ای با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero داشت که در مورد این باشگاه صحبت کرده است.

رئـال مادرید: "رئال مادرید خوب است، آنها سال گذشته هم همینطور بودند. مربی بسیار خوب است و این واقعاً کمک می کند. آنهایی که بازی رئال مادرید را از تلویزیون تماشا می کنند، دلمان برای ژابی و دی ماریا تنگ می شود، اما کروس و هامس بازیکنان سطح بالایی هستند که آمده اند. با تغییر مربی و بازیکنان ما نگران بودیم که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، و همیشه شک و تردید هایی داریم که فصل بعد چگونه خواهد بود."

کریسـتیانو رونالدو: "ما نباید خیلی در مورد او صحبت کنیم، فقط باید هر بازی او را تماشا کنیم، حتی آن بازی هایی که او مصدوم بود. وقتی گلزنی نمی کند، من او را عصبی و پناراحت می بینم، او یک بازیکن الگو و فوق العاده حرفه ای است. او دوران فوق العاده ای در منچستر داشت، و کاپیتان تیم ملی پرتغال است. در رئال مادرید او یک رهبر است اما به دیگران هم بستگی دارد - برای رسیدن توپ به کریستیانو، باید ایسکو که یک پدیده است، پاس دهد و از کروس، هامس، بنزما،... عبور کند. بنابراین تقبل مسئولیت آسان تر است. او شماره یک باقی می ماند، هرچند مسی رکورد ها را می شکند. این متفاوت است. او قبلاً سال گذشته اثبات کرده است."

توپ طلا: "رقابت بین این سه نفر بسیار سالم است. کریستیانو بهترین بازیکن دنیا باقی می ماند، اما مسی کارهایی انجام می دهد که دیگر بازیکنان فوق العاده قادر به انجامش نیستند. او رکورد ها را می شکند، و به همین خاطر هنگام انتخاب میان این دو نفر، شک و تردید ها به وجود می آید. اما کاری که کریستیانو انجام می دهد را من از تلویزیون دیده ام - او تعیین کننده تر از مسی است."

کاسیاس: "ما ایکر را خیلی زیر سؤال برده ایم و او همچنان به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به کارش ادامه می دهد."

مـارسلو: "اتفاقی بسیار عجیب برای مارسلو در برزیل رخ داده است، مردم خیلی خوب درک نمی کنند که او یک کاپیتان است و بازیکن فیکس رئال مادرید محسوب می شود. افتی که او دچارش شده بود، بیشتر مربوط به تیم ملی برزیل بود. در این باره در جلسات تمرین، مسابقات تمرینی و سایر اوقات، مورد سوال واقع می شوید. اما مارسلو در دنیا شماره بهترین خواهد ماند، حتی با وجود اینکه ما مکسول و فیلیپه را داریم. مارسلو متفاوت است، همانطور که کافو و من بودیم - ما مفهوم مدافعین کناری و کمی وینگر را تغییر دادیم. وقتی بهترین تیم دنیا را انتخاب می کنیم، مارسلو همیشه در آن جای خواهد داشت."

لوکاس سیلوا: "خیلی از مردم لوکاس سیلوا را نمی شناسند، من در هر بازی او را می بینم. او بازیکن بزرگی است. در طول دو سال گذشته، حتی با وجود اینکه مشکلاتی با مربی قبلی کروزیرو داشت، کیفیت فوق العاده خود را نشان داد، در داخل زمین به خوبی جایگیری می کند و شوت های خوبی از پشت محوطه جریمه می زند. اگر رئال مادرید او را به خدمت بگیرد، مطمئنم که او جواب خواهد داد. او با عشق و شور و اشتیاق بازی می کند و مادرید مأیوس نخواهد شد."

جام باشگاه های جهان: "مادرید در حال حاضر بی نظیر است. ام جام باشگاه های جهان به عنوان یک تورنمنت رشد کرده است. برای مثال، وقتی ما برای دیدار مقابل واسکو د گاما به این مسابقات رفتیم، اهمیت چندانی نداشت، به جز برای اهالی آمریکای جنوبی. حالا برای اروپایی ها نیز اهمیت دارد، و داشتن نشان قهرمانی روی پیراهن معنای زیادی دارد. رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. آنچه که مرا متعجب کرد، این بود که وقتی واسکو د گاما را شکست دادیم، تنها 3 نفر برای استقبال از ما به فرودگاه آمده بودند. با اینحال، وقتی ما فاتح جام باشگاه های اروپا شدیم صدها هزار هوادار در میدان سیبلس منتظر ما بودند."

بازگشت به رئال مادرید: "هفته گذشته من به عنوان بهترین مربی سال قبل ترکیه انتخاب شدم. و اینکه چنین اتفاقی در اولین سال حضورم رخ داد - بعد از اینکه خیلی چیزها از دستیاری هیدینک یاد گرفتم - بردن این جایزه یک امتیاز است. برای کار کردن در اسپانیا باید تجربه زیادی داشته باشید. من می خواهم این تجربه را در ترکیه یا یونان که فشار کمتری وجود دارد کسب کنم، بعد از آن به اسپانیا فکر خواهم کرد. ما به معنی واقعی کلمه نمی توانیم اشتباه کنیم، مثل کلارنس سیدورف، که به میلان ستاره دار رفت، جایی که مربیان نمی توانند فلسفه باشگاه را تغییر دهند. کلارنس خیلی زود طرد شد. زیدان و من، نمی توانیم اینطور پیش برویم. بهتر است که ذهنیت باشگاه های کوچک را درک کنیم، سپس برای حضور در باشگاهی بزرگ تلاش کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.